SALE – חדרי שינה

טיפים לעיצוב מרפסת שמש וגינה

מומחי טולמנ'ס אאוטדור ריכזו עבורכם את כל מה שחשוב לדעת, לפני שבוחרים ריהוט לסביבת החוץ.

1. סגנון החיים ותרבות האירוח משפיעים על גודלם של רהיטי החוץ

חשוב לתכנן מראש מה המידות הנדרשות למערכת הישיבה בהתאם לשטח המרפסת או הגינה. בהתאם לצרכי הבית, סגנון החיים ותרבות האירוח לתכנן עבור כמה אנשים היא צריכה להתאים. בעת עיצוב מרפסת שמש או גינה, מומלץ לבחור במערכת ישיבה איכותית, מודולרית ולא גדולה מידי, אליה להוסיף כיסאות/כורסאות אשר ניתן לאחסן במערום. מומלץ להשאיר שטח פנוי, וכך לשמור על מראה אסתטי, נעים, מרווח ולא דחוס.

ספה מודולארית NADI

ספה מודולארית NADI

ספה מודולארית MOOD

ספה מודולארית MOOD

2. לא פחות חשוב מהעיצוב, כדי לבדוק את יתרונות החומרים מהם עשויים רהיטי החוץ

עיצובי החוץ המוצעים כיום, מיוצרים בטכנולוגיות גבוהות המעניקות להם תכונות עמידות בפני תנאי מזג האוויר, אך עם זאת ישנם מספר חומרים מובילים, בהם: אלומיניום- ריהוט גן מאלומיניום נחשב לנוח לשימוש, מאחר ואינו דורש טיפול ותחזוקה שוטפת, הוא קליל ואוורירי ועמיד בפני חלודה. לא בכדי הפכה למתכת הפופולארית בתעשיית המטוסים. ריהוט חוץ מעץ אף הוא מאוד נפוץ, אם כי כדאי להקפיד על עץ מלא ממשפחת העצים הקשים (איפאה, טיק וקווילה) ריהוט חוץ מעץ דורש אף הוא תשומת לב מיוחדת הכוללת ליטוש וצביעה של העץ אחת לתקופה. ריפודי החוץ הנהוגים היום אף הם בזכות טכנולוגיות מיוחדות עמידים בפני תנאי מזג האוויר ומאפשרים הטמעת המגמה של ה-INDOOROUTDOOR. לאחרונה אנו עדים לשימוש בהזרקות חומרים פלסטיים מתקדמים בריהוט חוץ, מעצבי העל השכילו להשתמש בחומרים אלו מאחר ויתרונות החומר מאפשרים צורות מעניינות ושימוש בצבע. מלבד זאת רהיטי פלסטיק קלים לתחזוקה וקלי משקל.

מערכת ישיבה LUXEMBOURG של המותג FERMOB מאלומיניום צבוע

מערכת ישיבה LUXEMBOURG של המותג FERMOB מאלומיניום צבוע

מערכת ישיבה PEBBLE עשויה מטיק בשילוב אלומיניום

מערכת ישיבה PEBBLE עשויה מטיק בשילוב אלומיניום

3. טוטאל לוק, המרפסת והגינה הם המשך ישיר של הסלון

המגמה היום בעיצוב רהיטי החוץ מתייחסת אל המרפסת או הגינה כהמשך ישיר של הסלון, על כן במהלך עיצוב מרפסת שמש או גינה, מומלץ לבחור ברהיט חוץ המתכתבים עם רהיטי הפנים, ברמת הצבעים והחומרים.
4. ניידות, זמינות ומה שביניהם

כדאי שריהוט החוץ יהיה קל ונייד, בייחוד אם יש צורך לערום את הריהוט או לנייד אותו ממקום למקום הן בימיי חורף והן מפני קרינת שמש חזה.

 

כסאות ושולחנות מתקפלים BISTRO של המותג FERMOB

כסאות ושולחנות מתקפלים BISTRO של המותג FERMOB

כסאות ושולחנות מתקפלים BISTRO של המותג FERMOB

כסאות ושולחנות מתקפלים BISTRO של המותג FERMOB

5. מבחן הנוחות

טכנולוגיית חומרי הגלם אשר קפצה מדרגה בעשור האחרון וטרנד ה- Indoor-Outdoor תרמו לכך שריפוד המושבים וכריות החוץ הפכו אווריריים ונוחים, כמו במערכת הישיבה הביתית. במהלך הבחירה וההתאמה של מערכת הישיבה בתהליך עיצוב מרפסת שמש או גינה, שבו על הריהוט למשך זמן מה ובתנוחות ישיבה והסבה שונות. זהו המבחן האמתי לנוחות ולאיכות ריהוט החוץ, אשר מבטיח התאמה אישית מיטבית.
6. כיצד לשמור על ריהוט החוץ לאורך השנים

חשוב להקפיד ולבחור במערכת ישיבה שהינה נוחה לתחזוקה. איכות חומרי הגלם, בדי הריפוד לכריות ולמושבים, רוכסנים המאפשרים הסרה לצורך ניקוי – כל אלו הם אלמנטים חשובים, המשפיעים על ההנאה העתידית ממערכת הישיבה. כמו כן קיימים כיום מגוון כיסויים מיוחדים אשר מגנים על רהיטי החוץ מלכלוך, אבק , ותנאי מזג האוויר השוררים בארץ.
7. כתמי הצבע החדשים של המרפסת והגינה

נהוג לרכוש ריהוט חוץ בגוונים טבעיים – עץ, לבן וצבעים בהירים הם הפופולריים ביותר. אמנם גוונים אלו מחמיאים לסביבת החוץ, אבל יחד עם זאת חשוב לדעת שקיים כיום מגוון עשיר של רהיטים לחוץ בצבעוניות עזה, עדכנית ושיקית, אשר יעניקו מראה דומיננטי, עליז ונועז לסביבת החוץ.

אבזור למרפסת ולגינה של מותג FERMOB

אבזור למרפסת ולגינה של מותג FERMOB